JOANNA CHMIELEWSKA 

urodziła się w Warszawie 2.4.1932 roku, 

a zmarła 7.10.2013 również w Warszawie. 

Została pochowana w grobie rodzinnym na Starych Powązkach.

-----------------------------------------------------

czwartek, 20 stycznia 2022

Jak to się zaczęło

Myślę, że każdy zaczynał czytać książki Joanny Chmielewskiej od innej książki, tytuły zapewne się powtarzają. Szczególnie, że na początku nie było ich tak wiele. Cóż, u mnie zaczęło się od NAWIEDZONEGO DOMU. Potem już poszło...

W domowej biblioteczce znalazłam jeszcze ROMANS WSZECHCZASÓW, CAŁE ZDANIE NIEBOSZCZYKA, UPIORNY LEGAT i STUDNIE PRZODKÓW. Potem oczywiście dokupywałam brakujące na straganach itp. No i oczywiście kupowałam nowe. Mam wszystkie, w moim zbiorze nie brakuje żadnego tytułu. :) Nawet mam listę podzieloną na grupy. Można się z nią zapoznać tutaj.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz